Valaha szerettem a reklámokat. Úgy tűnik ez lassan vesszőparipám 
                      lesz. 
                    De mostanában valahogy egyre intoleránsabb leszek az idióta 
                      reklámokkal szemben (vagy azokkal szemben akik idiótáknak 
                      néznek minket).
                    Egy új trend kezd el kialakulni. Egy olyan, ami nem tetszik. 
                      
                      A kulcsmondat: Nem adom!
                    Reklámok, amikben a motívum a következő:
                      Ez a termék annyira jó, hogy érte érdemes verekedni, csalni, 
                      hazudni, lopni, vagy éppen önző módon magamnak megtartani. 
                      Reklámtörvénybe ütköző cselekedet negatív viselkedésformát 
                      mutatni, és mégis, ezek a reklámok szó (és kritika) nélkül 
                      maradnak.
                    A gyerektől az apa kér eg falatot, és nem kap. Érdemes 
                      innentől a nyugdíjbiztosításra gondolni.
                    A pap olyan szemét, hogy megeszi a csokit, és hazudik a 
                      nőnek akitől kapott egy szeletet (szegényke telefonált közben).
                    Ez az én mobilom, mondja nő, és csúnyán pofánvágja a mellette 
                      álló manust.
                    A sör annyira jó, hogy verekednek érte, vagy éppen a bombázó 
                      is csak akkor kap belőle amikor főhősünk látja hogy újabb 
                      szállítmány érkezett. De a randin kicserélni a poharat is 
                      poitív cselekedet (mert a másikban több sör van).
                    - Apu lement a boltba - hazudja a családfő a telefonba 
                      gyermeke mellett ülve, mert ugye a munkánál sokkal jobb 
                      ha joghurtot eszünk.
                    Hová lettek ez elgondolkoztató vagy éppen humoros reklámok??? 
                      Miért kell idiótáknak nézni minket? A magyar szakemberek 
                      jók, ügyesek és kreatívak. Szóval rájuk kéne bízni, megcsinálják, 
                      erre ígéretet is tehetek, dolgoztam a szakmában. De valahogyan 
                      mégis lenéznek minket, mert ezek az ötletek mennek át és 
                      a tévén keresztül az otthonunkba. Gyermekeink pedig ezt 
                      tanulják. Mert van ami annyira jó hogy nem osztjuk meg egymással, 
                      hazudni és csalni is érdemes érte.
                    Szomorú. De nem csak az hogy ez folyik a médiából. Hanem 
                      az, hogy bennük sincs annyi jóízlés, vagy éppen akarat, 
                      hogy az ilyen ormótlan gondolatok ellen egyszerűen a NEM 
                      VÁSÁROLOK BELŐLE cselekedettel tiltakozzunk. Szomorú.