Bocsánat, de lassan a Bali Post kis hazámról szóló része 
                      dühöngővé válik, de ki kell írnom magamból... Azzal indultam 
                      neki, hogy a neve marad Bali Post, mert itthon is sokszor 
                      Ázsiában érzem magam. 
                    Kivéve most. Most Magyarországon érzem magam. Ugyanis ez 
                      nem összehasonlítható Ázsiával. Ott a szolgáltatások minősége 
                      egy másik kategória. Ahol a hibákat elismerik, és próbálnak 
                      javítani rajta. De nem itthon...
                    TESCO, 2003 augusztus 25. Sorban állok a pénztárnál, és 
                      már 30 perce várok a soromra. A kasszák felett egy óriási 
                      felirat: Ha ön előtt több mint ketten állnak, akkor nyitunk 
                      egy új pénztárat (kis betűkkel: Ameddig az összes pénztár 
                      nincs nyitva)
                    Most akkor álljak ki a sorból, és menjek oda - de kihez? 
                      Kinél kell kérni az új pénztárat?
                    Kivártam a sorom (birka vagyok mint mindenki más), de azért 
                      a pénztárost megkérdezem:
                    - Áll még a dolog, lehet kérni új pénztárat?
                      - Sajnos azt én nem tudom, menjen az ügyfélszolgálathoz.
                    Kifizettem a cuccaimat, és felvállaltam mindenki helyett 
                      a dolgot. Sorbaálltam a prospektusban levő és a valós árak 
                      miatt panaszkodók sorába. Egyszer azért egy kedves leányzó 
                      megsajnált, és megkérdezte mivel segíthet.
                    - Áll még az, hogy nyitnak egy új pénztárat ha kettőnél 
                      többen állnak előttem a pénztár előtt? - kérdeztem illedelmesen.
                      - Természetesen igen.
                      - Nos, akkor lehetne nyitni mondjuk még 20 pénztárat, mert 
                      minden sorban legalább 6-8 ember áll sorban - mondtam én.
                      - Sajnos nincs több pénztárosunk, és azok is szabadságon 
                      vannak.
                      - Akkor le kéne venni a feliratokat, mert ez így nem igaz.
                      - Sajnos azt nem lehet, a központ nem engedi - válaszolta 
                      sajnálkozva.
                      - Most akkor mi legyen? Kinn marad a felirat, és az embereket 
                      idegesítik vele?
                      - Sajnos ez van, mondta ő. De írhat a Vásárlók könyvébe!
                    Megszámoltam, összesen a pénztárak egyharmada ment csúcsforgalomban. 
                      Felettük pedig a felirat: Ha ön előtt többen mint ketten 
                      állnak..... 
                    Európa, 2003. Jövőre uniós ország leszünk.