Reggel írtam egy levelet a CORA-nak, amelyben elmeséltem 
                      az esetet. Reméltem hogy válaszolnak, 
                      de arra nem gondoltam hogy ilyen gyorsan és korrekten. Az 
                      eset példaértékű, így is lehet!
                    A levelem:
                    Sent: Wednesday, June 02, 2004 1:37 PM 
                    
                    Tisztelt CORA vezetőség, 
                    Sokat költünk az áruházukban, és dícséret illeti a kiszolgálás 
                      minőségét, a pénztárosokat kedvességükért(!), eddig szavam 
                      sem lehetett.
                    Június 1-én sajnos megdőlt a bizalom ami eddig megvolt. 
                      
                    A bent levő meleg ételek vásárlásra csábítottak, ezért 
                      úgy gondoltuk kipróbáljuk. Sajnos csalódás volt. Megpróbáltak 
                      rendesen átverni, vagyis egy 1600Ft-os számlából 700Ft túlszámlázás 
                      volt. 
                    Egy tévedés még elfogadok, emberek vagyunk. De egy számlán 
                      hármat???? 
                    A részleteket elolvashatja itt: 
                      http://www.scubadiving.hu/balipost/home/cora.htm 
                      
                    Remélem a továbbiakban nem fordul elő ilyen. A legközelebbi 
                      csalódásig azonban maradok vásárlójuk. 
                    Üdvözlettel, 
                    aláírás
                    A válasz:
                    Date: Wed, 2 Jun 2004 15:15:19 - Figyelem, 
                      ez kevesebb mint 2 óra!!!!
                    Tisztelt Bobály Mihály úr! 
                    Megkaptam levelét, mely június 1.-én történt túlszámlázásról 
                      szól. 
                    Személyesen jártam utána az Ön által leírt eseménynek. 
                    
                    Az említett pénztáros hostesst írásbeli figyelmeztetésben 
                      részesítettem. 
                      Ha a jövőben hasonló probléma adódna a pénztárnál, nyugodtan 
                      kérje meg a pénztárost, hogy hívjon egy felelőst a probléma 
                      rendezésére.
                    Pénztáros hostesseink rendszerint nagy figyelemmel végzik 
                      munkájukat mégis előfordulhatnak figyelmetlenségek. 
                      Az Ön pénztári nyugtájának ellenőrzését követően jogosnak 
                      találtam sérelmét. 
                      Azonban biztosíthatom arról, hogy sem az áruháznak, sem 
                      a pénztáros hölgynek nem állt szándékában megkárosítani 
                      Önt. 
                      Ezt bizonyítván kérem, hogy legközelebbi vásárlása alkalmával 
                      keressen meg személyesen, hogy átadhassak Önnek egy 2.000 
                      Ft értékű vásárlási utalványt, melyet ezen év végéig bármilyen 
                      árucikkre érvényesíthet bevásárlása alkalmával.
                    Kérjük minden esetben jegyezze fel megjegyzéseit áruházunkkal 
                      kapcsolatban, segítve ezzel a hostessek munkáját és az áruház 
                      muködését.
                    Bízom abban, hogy az áruházunkban történt kellemetlenség 
                      ellenére továbbra is a Cora áruházak vásárlói közt tarthatom 
                      számon.
                    Tisztelettel: 
                    Mxxxxxxxx Axxxxxxx
                      Pénztárosztály Főosztályvezető 
                      Cora Törökbálint 
                      2045 Torbágy u.1 
                      06-23-515-540 
                      cai-tr@cora-h.hu