JabJab Keresőmarketing egyszerűbben


Hogyan működik ez az egész?

Egyszerű.

Végignézem az adott oldalt, javaslatokat teszek arra vonatkozóan hogy milyen változtatásokat kéne tenni rajta.
Ez egy egyszeri feladat, egyszeri díjazással.

Utána végignézzük a látogatásokat, látogatókat, azt hogy mely keresésekkel találnak a látogatók az oldalakra, és hogy mely keresésekkel kéne hogy eltaláljanak az oldalra (nem mindig egyezik!). Közösen kialakítjuk az első tesztidőszak céljait, a költségvetést, és elindul a hirdetés.

A feladat itt kezdődik, és nem itt végződik. Ugyanis az eredmények elemzése közben folyamatosan finomítani kell a találatokat, a versenytársak tevékenysége, valamint a piac is befolyásolja hogy mit és hol érdemes hirdetni, mely keresőszavakra fontos vagy kevésbé fontos a megjelenés.

Ráadásul tapasztalatom szerint a hét egyes napjai felértékelődhetnek, vagy éppen egyes napszakok amelyekben értékesebb egy megjelenés vagy kattintás. (pizzafutár megjelenései egy adott területen délben és az esti időszakban a legfontosabbak).

A folyamat egy soha véget nem érő finomítás, folytonos odafigyelést igényel, ezt a feladatot vállalom át a megrendelőtől.

Menet közben természetesen láthatja az eredményeket akár minden nap, a számokhoz és eredményekhez online hozzáférést kap.
Ettől függetlenül heti rendszerességgel készül egy magyar nyelvű összefoglaló, amelyben a fontos történéseket és kulcsszámokat foglalom össze egy lapon.